Objavljeno 12.10.2022.

Robert Sever nova kolekcija 'Forever I... Love You'

Gotovo mjesec dana nakon velike samostalne revije "Forever... I love you" u ozračju koncertne dvorane Vatroslav Lisinski, brand predstavlja vizuale za kolekciju koje je dizajner snimio na lokacijama u Budimpešti.


Dvadeset jedan vizual nastavak je priče koju je dizajner započeo kroz samu kolekciju, a nadovezuje se na imaginarnu priču o madžarskoj princezi koja bježi s Romima.

"Ta je ideja bila moja stilistička kreativna inspiracija, pa mi je bilo sasvim logično da sam za lokaciju izabrao Budimpeštu, koja je svojom ljepotom dala savršen karakter cijeloj priči. Osim toga, to je moj najdraži grad, čijim se ulicama, bogatoj baroknoj arhitekturi i povijesti stalno vraćam- i osobno, a i kao kreativac.

Želio sam da fotografije izgledaju monumentalno, sa širokim kadrovima koji su prepuni ljepote pojedinih arhitektonskih objekata, u simbiozi s krupnijim kadrovima u kojima se vide bogati detalji odjeće i nakita koji stvaramo, kao i Anina osobnost, koja je bila ključna za ovu kampanju.
Kampanja se snimala tri dana  i imali  smo sreću da možemo snimati na svim zamišljenim lokacijama, od samog Budimskog dvora, preko Trga ispred zgrade madžarskog parlamenta, ulaza u Operu- sam grad nas je dočekao raširenih ruku i dao mi da ga fotografiram kroz svoju viziju. Za mene je u ovom slučaju grad karakter, kao i sam model. 

Ovom kampanjom moja vizija kolekcije Forever...I love you - je potpuna."

Kolekcija sastoji se od 40 total lookova koji su potpuno definirani i izrađeni u RS radionici, a obuhvaća sve - od dnevnih hlača, bogatih baršunastih i voluminoznih kaputa i ogrtača do lepršavih bluza s volanima. "Okosnica kolekcije su prirodni materijali u zemljanim tonovima, odnosno u bojama renesansnih i baroknih slika. To je zapravo miks najvećih hitova", slikovito je opisao dizajner.

"Ideja kojom se bavimo iznimno je funkcionalna, suvremena i nosiva odjeća koja uzorcima, detaljima te retro inspiracijom podsjeća na neka minula vremena. Odjeća koja ima određenu dozu nostalgije i spaja tradiciju i bezvremenski chic sa zanatskom kvalitetom okosnica je svake moje kolekcije", istaknuo je  Robert Sever.

Uz odjeću, prepoznatljiv potpis RS brenda je total look, koji se zaokružuje torbama i nakitom vlastite izrade. Kolekcija je prožeta nijansama dragog kamenja - od zelene, smeđe preko ljubičaste do zlatne.

U ovoj kampanji prikazujemo i neke nove modele, koje si su nastali u novoj etapi kolekcije.

S obzirom na to da je cijela kolekcija gotovo rasprodana u manje od mjesec dana, našim klijenticama pripremili smo i nastavnu vizualnu priču. 

Cijeli styling je kao i na reviji zaokružen čizmama iz nove kolekcije Poche Paris, s kojim ove sezone ostvarujemo i kreativnu suradnju, pa će čizme u prodaji nositi i posebnu oznaku "Selected by RS" .


Tim koji stoji iza kampanje:

Foto - Robert Sever
Organizacija - Slobodan Velicki
Model - Ana Stanković
Kosa - Kuća Četki
Službeni make up - Dermacare Jane Iredale
Cipele - Poche Paris
Asistenti - Milica Savić i Željko Kveštak

PR članak




Povezani sadržaj