Objavljeno 11.03.2024.

Pepco je žena - 93% radne snage Pepca u Europi čine žene

Direktorice, blagajnice, menadžerice, radnice u skladištima, savjetnice za kupce. Žene čine čak 93% radne snage Pepca u Europi. One uvelike doprinose promjenama u trgovinskom sektoru stvarajući ponudu koju vole milijuni žena - u Hrvatskoj i Europi.


Tijekom 2023., Pepco je zaposlio preko 30 000 žena diljem Europe. Žene obavljaju poslove na različitim pozicijama, poput blagajnica, menadžerica, dizajnerica, nabavljačica ili savjetnica za kupce. Agnieszka Jaworska, komercijalna direktorica Pepco grupe, vjeruje da će otvorenost kompanije i podrška razvoju žena koje rade u Pepcu rezultirati većom učinkovitošću.

- Do nedavno postojala je jasna razlika između sektora i pozicija koje se smatraju tipično muškima i ženskima. Čini se da su sada takve podjele izgubile svoju važnost. Promjena se dogodila u nama - ženama. Mi smo jake i svjesne svojih prednosti. Želimo se razvijati, zbog čega tražimo mjesta i ljude koji će nas u tome podržati. U odjelu koji vodim, djevojke čine čak 80% osoblja. Raznolikost je ključna vrijednost u Pepcu, zbog čega podržavamo sve naše ženske i muške radnike u njihovom rastu - naglašava Agnieszka Jaworska.

Pepco Hrvatska trenutno zapošljava više od 820 žena, što je 97% od ukupnog broja zaposlenih. Na većini odjela, žene čine 2/3 radne snage, prednjači marketing odjel s 100% ženskim timom, prate ga operativni odjel, financijski i odjel za ljudske resurse. Od 129 voditelja Pepco trgovina u Hrvatskoj, 123 su žene, odnosno 95%, koje predvode uglavnom ženske timove.  Pepco također zapošljava žene u trgovinama, jer se brinu o potrošačima i najbolje ih razumiju, budući da su i same kupci. Savršeno razumiju koliko je važna obiteljska, topla i mirna atmosfera u trgovinama i otvorenost prema potrebama svih kupaca.

Pepco kupci su također većinom žene

Rezultati istraživanja pokazuju da žene čine 87% Pepco kupaca. U prosjeku imaju oko 39 godina i imaju jedno ili dvoje djece, 55% ima djecu mlađu od 14 godina. Čak 90-96% žena iz većine tržišta na kojima je prisutan Pepco upoznato je s brendom. U istraživanju provedenom 2023. godine, kupci u trgovinama istaknuli su da je kupovina u Pepcu odličan način „bijega“:

"Vjerujem da mi kupovina u Pepcu omogućuje da zaboravim na stvarnost, zapravo mogu reći da mi pomaže napuniti baterije", komentira Ana iz Osijeka.

"Posjete Pepcu omogućuju mi da budem spontana i da kupujem ukrase bez trošenja previše novca", dodaje Martina iz Poreča.

Pepco ima vrlo raznoliku ponudu - otprilike 530 kategorija proizvoda ukupno, uključujući 23% odjeće i dodataka za odrasle, plus odjeću za djecu koja čini oko 30% ponude lanca, zatim dodatke za kuću koji čine oko 27% asortimana. Kompanija redovito obnavlja i mijenja svoj asortiman, uvodeći otprilike 250 novih proizvoda tjedno i 130 novih kolekcija svake sezone.

- Raznolikost, ali uvijek po iznimno niskim cijenama - to je ono što će kupci pronaći u našim trgovinama. Pod jednim krovom, mogu kupiti odjeću za sebe i svoje voljene, ali i pribor za dom. Razumijemo koliko je važna atmosfera, zbog čega osiguravamo ugodno ozračje u trgovinama, a naši zaposlenici uvijek su spremni pružiti pomoć i savjet. Ja sam zaposlenica Pepca, ali i kupac trgovine, a ova dvostruka perspektiva omogućuje mi bolje razumijevanje i ispunjavanje očekivanja ljudi koji posjećuju naše trgovine - primjećuje Kristina, menadžerica jedne od trgovina u Zagrebu.

Popusti, programi podrške

Lanac nudi posebne popuste pri kupovini svojim zaposlenicima. Pepco je također implementirao inicijative koje imaju za cilj pomoći svojim ženskim i muškim zaposlenicima u rješavanju pravnih i financijskih pitanja, poput 24/7 telefonske linije ili Programa podrške zaposlenicima koji nudi anonimne i besplatne savjetodavne usluge specijalista ne samo svima koji rade u Pepcu, već i njihovim članovima obitelji.

PR članak




Povezani sadržaj