Objavljeno 10.02.2022.

Kako izgleda ljubav u 21. stoljeću?

Iako mnogima pomisao na 14. veljače izaziva negativne reakcije, ne može se poreći da je Valentinovo postalo popularnije i od samog Božića.


Povodom najromantičnijeg dana u godini, švedski beauty tech prvak FOREO je proveo globalno istraživanje i otkrio šokantan podatak - da čak 81% ljudi ispitanika smatra da moderno doba spojeva karakterizira više seksualnih odnosa, a manje ljubavi. 

Dok neki tvrde da razlog za ovaj pesimistični pogled na ljubav i romansu leži u sve većoj popularnosti aplikacija za upoznavanje, koje neobavezni seks čine dostupnijim nego ikad, stvarnost je mnogo sumornija. Istraživanje tvrtke FOREO je otkrilo da se čak 49% ljudi osjeća osuđivano dok su vani sa svojim partnerom, navodeći razliku u godinama (26%), etničku pripadnost ili vjeru (22%) i seksualnu orijentaciju (14%) kao glavne razloge zbog kojih bi se njihov romantični odnos mogao smatrati kontroverznim. Uz to, nevjerojatnih 47% ispitanika je priznalo da se suzdržavaju od odnosa s nekim koga vole iz straha da će ih obitelj, prijatelji ili društvo osuđivati.

Igor Spina, generalni menadžer FOREO-a za Južnu Europu komentira: “Ovi obeshrabrujući podatci potvrđuju da pravu ljubavi ne sputava dostupnost seksa nego strah i predrasude zbog kojih se ustručavamo raditi ono što zaista želimo. FOREO-va misija je  pomoći ljudima da se osjećaju dobro u svojoj koži, a veliki dio toga čini prihvaćanje samog sebe te samopouzdanje i sloboda da volimo koga god želimo. Ljubav je univerzalna i nitko joj ne smije stavljati etikete, zbog čega ovog Valentinova želimo donijeti novi pogled na ljubav, onaj koji je prirodniji i prikladniji razvijenom društvu 21. stoljeća.”

Tim povodom je FOREO upravo pokrenuo “All Colors of Love” kampanju, kojoj je cilj slaviti svu divnu kompleksnost ljubavi i inspirirati ljude da budu hrabri i žive svoju verziju moderne bajke. Uz to je na svojim društvenim mrežama pripremio i kviz za sve one koji žele saznati više o sebi i bolje razumjeti svoj ljubavni stil.
 
Istraživanje je otkrilo još jednu zabrinjujuću statistiku - čak 57% samaca je izjavilo da osjećaju pritisak da pronađu partnera kako ih drugi ne bi ocijenili neuspješnima. Drugih 42% priznalo je da su jednostavno snizili kriterije pri izboru partnera samo kako bi izbjegli samoću. Ove statistike dokazuju da društvo kritizira naše životne izbore, ali i da smo mi jednako oštri prema sebi.

“S obzirom na veliku popularnost Valentinova, lako je zaboraviti da nemaju svi partnere i da ih neki ljudi možda ni ne žele. Vrijeme je da destigmatiziramo samce i ljubav gledamo kao izbor, a samce kao hrabre ljude koji ne žele pristajati na ništa manje od prave ljubavi. Iz tog razloga FOREO želi, i prije i poslije Valentinova, promovirati najvažniji oblik ljubavi - ljubav prema sebi, koja počinje brigom o sebi, a nju često zaboravimo dok se suočavamo sa svakodnevnim životnim izazovima. Ljubav prema sebi je preduvjet za ljubav prema drugima, a onaj koji nije naučio voljeti sebe, teško može istinski voljeti drugoga”, kaže Spina. 
 
Kada je ljubav u pitanju, FOREO-u nisu važne ni godine ni boja kože ... već vaš tip kože. Beauty tech brand je prvak u promoviranju raznolikosti, inkluzivnosti i jedinstvenosti te njegovanju unutarnje i vanjske ljepote najučinkovitijim rješenjima - kao što su kultni Skincare Secrets setovi, koji su najbolji način da vašoj koži pružite svu ljubav koju zaslužuje. 

Za Valentinovo posvećeno ljubavi prema sebi, FOREO je pripremio Skincare Secrets setove koji su dostupni na Sancta Domenica, FABU spot i Tehno Mag prodajnim mjestima i webshopu

PR članak




Povezani sadržaj