Bozic
Što žene žele (dobiti za Božić)?
Napokon je stiglo vrijeme kuhanog vina, kolača, dobrog raspoloženja, smijeha i uživanja u posebnim trenucima koje smo ove godine jedva dočekali!
Što muškarci žele (dobiti za Božić)?
4look Store je pred sebe stavio gotovo nemogući izazov - pripremiti savršene poklone za muškarce, koji ne uključuju klasike poput čarapa, boce pića ili pulovera kojega sigurno nikada neće odjenuti, a jesmo li u tome uspjeli - reći ćete nam vi!
Brinuti o sebi kako bi mogli brinuti o onome što vam je u životu važno!
Ljekarna Doc Morris zaslužena je za nesporno najljepšu božićnu reklamu ovih blagdana i prenosi snažnu poruku 'Brini se o sebi da se možeš brinuti o onome što je važno u životu'.
Dobra briga za božićno drvce osigurava da dugo traje
Božićno drvce je nezaobilazan simbol božićnih blagdana, a djeca (ali i odrasli) jedva čekaju ukrasiti drvce.
Pomponi kao idealan materijal za izradu neodoljivih božićnih dekoracija
Ukrasne kuglice poznate kao pomponi, bilo da su kupovne ili samostalno izrađene od vune, idealan su materijal za izradu kreativnih božićnih dekoracija.
U teškoj pandemijskoj godini najvažnije je 'vjerovati u ljubav'
Božićna reklama bankarske grupe Erste u ovoj teškoj godini vodila se važnom porukom 'biti tu jedni za druge'. Tema ovogodišnje reklame je usamljenost i izolacija koje su obilježile 2020. pandemijsku godinu.
Zamatanje poklona u tkaninu ovih blagdana neka bude i tvoj izbor
Tradicionalna japanska metoda zamatanja poklona tkaninom Furoshiki je prije svega ekološki prihvatljiva, jer papir i ljepljiva traka nakon odmatanja poklona postaju otpad.
Zara Home svojom ponudom kuglica za bor osigurava eleganciju
Na adventskom vijencu je upaljena prava svijeća, a to je znak kako nam je Božić sve bliže. Mnogi već s prvom nedjeljom došašća započinju s uređenjem doma u blagdanskom ruhu.
Lako i jednostavno sami napravite lijep adventski kalendar
Adventski kalendari svake su godine sve popularniji, a osim klasičnih koji su punjeni slatkišima, velika je ponuda adventskih kalendara s kozmetičkim proizvodima.
Dobra djela su ono što nam svima treba
Ove se godine poznata modna marka John Lewis odlučila na božićnu reklamu koja će svima uljepšati dan, s idejom kako da budemo ljubazni i prenosimo dobra djela.