Puštanje brkova je kroz godine, poput odjevnih sezonskih kolekcija, neprestano variralo i vraćalo se u modu jednakom brzinom kojom je izlazilo iz nje.
Kako bi spriječili prevrtljivost modnih trendova i jednom zauvijek vratili ovaj karakterističan detalj među mušku populaciju, dvojica Australaca su uz nekolicinu prijatelja odlučila odbaciti svoj pribor za brijanje i jednostavnim činom puštanja brkova skrenuti pozornost na muško zdravlje, s naglaskom na borbu protiv raka prostate.
Zajedno su skovali naziv Movember spajanjem mjeseca novembra s australskim nazivom za brkove 'mo', a ideja koja se isprva razvila kao šala prerasla je u svjetski pokret.
Grupi za prikupljanje donacija u njezinu se početku pridružilo svega trideset ljudi, a širenjem fokusa na borbu protiv raka testisa i sličnih bolesti koje pogađaju mušku populaciju, stekla je internacionalnu pozornost i postala ozbiljan igrač financirajući preko 800 programa preventivnog otkrivanja bolesti.
Pokretu se mogu pridružiti i Hrvati puštanjem brkova tijekom studenog. Kuća magične trave, domaći proizvođač prirodne kozmetike, u tome potpuno podržava naše momke i pruža im kvalitetne, prirodne proizvode za njegu i održavanje ne samo brkova, nego i brade, kao i kože cijelog tijela.
Za Movember, preporučuju Melem za bradu, brkove i lice, koji zagrijavanjem u rukama omogućuje kreiranje željenog oblika brkova te sjajnu i njegovanu bradu, a posebno je prikladan i za njegu kože lica. Rekli bismo, must have za dečke, s tim da ga i mnoge cure vole koristiti za njegu svojih usana.