Objavljeno 19.12.2016.

Kako izabrati dobar i ne (pre)skup parfem?

Najveći dio cijene parfema čini reklama, a ne sama kvliteta mirisa. Parfem ne mora nužno biti skup kako bi bio kvalitetan!

Parfemski klasici poput primjerice Chanelovog Mademoisellea, Diorovog Addicta i Givenchyjevog Very Irresistiblea uvijek će biti popularni i traženi, ali to ne znači kako su mnogi puno jeftiniji parfemi lošiji.

Iste tvrtke koje rade parfeme za kuću Bvlgari čine to i za poznate zvijezde (Lady GaGu, Justina Biebera, Jennifer Lopez...). Kvaliteta tih mirisa je ista, samo je trošak proizvodnje manji.

Reklama prodaje parfem, ali i čini najveći dio cijene. Poznato ime podići će cijenu parfema i upravo to vi plaćate. 

Odredite koja je vaša najdraža mirisna nova i po tome potražite neke od cjenovno mnogo pristupačnijih parfema. 

Toliko je mnogo kvaitetnih toalathih voda - u sljedećoj kupovini dajte im šansu. 

Foto: pixabay
A.Đ.






Povezani sadržaj



Komentiraj