Objavljeno 25.11.2017.

Pečena šunka: Novi proizvod iz PIK Vrbovca koji je osvojio tržište

PIK Pečena šunka, proizvod koji je na tržištu nepunih godinu dana, do sad je već ostvarila preko 10 milijuna kuna prihoda, što ju čini jednim od najuspješnijih PIK-ovih proizvoda u posljednjih nekoliko godina. Osim odličnih rezultata prodaje, PIK Vrbovec nastavlja i s razvojem logističkog poslovanja te izvozom na nova tržišta.


Proizvod koji tek treba navršiti godinu dana postojanja na tržištu, PIK Pečena šunka, ostvario je već preko 10 milijuna kuna prihoda. Upravo odlukom o proizvodnji Pečene šunke, PIK Vrbovec napravio je iskorak u (na tržištu sve traženiju) kategoriju gotovih i polugotovih proizvoda te još jednom potvrdioi opravdao usmjerenost nainovacije te potrebe i želje potrošača.

Fokus kompanije vrlo je jasan - kontinuirano inoviramoi ulažemo u ključne grupe proizvoda. Upravo zato smo se odlučili i na uvođenje nove tehnologije pečenja, a na novi proizvod koji je ona omogućila tržište je reagiralo s oduševljenjem. Ovakve inovacije osiguravaju nam lidersku poziciju na tržištu, a rezultat koji ostvarujemo motiv je koji nas pokreće - poručio je Boris Jaranović, direktor marketinga PIK Vrbovca.

Uz spomenute rezultate u kategoriji šunki, PIK Vrbovec u ovoj godini bilježi rast prodaje i u kategoriji kobasica za kuhanje i pečenje, i to od 14 posto. Tržištu i u ovom segmentu nude vrlo širok asortiman, a top proizvodi su Kranjska i Debrecinka.

Pored kvalitete proizvoda i liderske pozicije na tržištu, kompanija intenzivno radi i na razvoju i unapređenju logističkog poslovanja. Četiri logistička centra koja pokrivaju cijelu Hrvatsku te vozni park od 150 kamiona omogućavaju PIK-u da godišnje preveze 160 tisuća tona robe. Iskorištavajući svoju komparativnu prednost, PIK Vrbovec izrastao jetako u najvećeg pružatelja logističkih usluga u hladnom lancu. Samo neki od glavnih partnera su Pik Rijeka, Perutnina Ptuj, Zvijezda, Aia, Žito proizvod, Zdenka i mnogi drugi, a u tijeku su i pregovori s novim partnerima.

Osim domaćeg tržišta te rasta i razvoja na domaćem tržišta, PIK Vrbovec ima snažan izvozni potencijal pa tako petina prodaje pripada izvoznim tržišta na kojima je PIK prisutan. Dogovoren je također i nastavak suradnje s najvećim poljskim trgovačkim lancem koja je započela u srpnju, pa će i sljedeće godine kupci Biedronke moći konzumirati vrhunske hrvatske mesne prerađevine.

U posljednjih nekoliko godina poslovanje PIK Vrbovca sve je više usmjereno upravo na izvoz. U 2016. godini, čak petina prodanih proizvoda plasirana je upravo na strana tržišta, što predstavlja rast od 12 posto u odnosu na godinu ranije i potvrđuje ulogu PIK Vrbovca kao vodeće mesne industrije u Hrvatskoj i regiji.

PR članak




Povezani sadržaj