Objavljeno 10.11.2018.

U ovom restoranu posjetitelji svoj obrok mogu platiti brojem pratitelja na Instagramu!

Promocija putem društvenih mreža postala je jako bitna, a toga je svjestan i sve veći broj tvrtki. Restoran 'This Is Not a Sushibar', smješten u Milanu koristi prednosti društvenih mreža u svoju korist.


Naime, vlasnici restorana Matteo i Tomaso Pittarello su u politiku svog poslovanja uveli besplatan obrok za osobe koje imaju veliki broj pratitelja na Instagramu. Osim plaćanja karticom ili gotovinom, posjetitelji ovog restorana svoj obrok mogu platiti i brojem pratitelja na Instagramu.

Što više pratitelja osoba ima, to će više besplatnih obroka dobiti, a za uzvrat treba promovirati restoran putem svog profila. Osobe koje imaju od 5.000 do 10.000 sljedbenika dobit ćete dvije besplatne porcije. Od 10.000 do 50.000 sljedbenika četiri besplatne porcije. Od 50.000 do 100.000 sljedbenika osam porcija i osobe s 100.000 sljedbenika na Instagramu će dobiti besplatno cijeli ručak ili večeru.

Tada svoj obrok plaćaju objavom na kojoj moraju tagirati restoran @thisisnotasishibar uz hashtag  #thisisnotasushibar.


Foto: pixabay
A.Đ.




Povezani sadržaj