Zagreb,16. veljače 2017. - predstavljena kampanja 'Mali Štrumpfovi, veliki ciljevi' na inovativan način povezuje Ciljeve održivog razvoja, koje su kao viziju boljeg svijeta dogovorile 193 zemlje članice Ujedinjenih naroda, i Štrumpfove, koji generacijama simboliziraju vrijednosti kao što su solidarnost, zajedništvo i poštivanje različitosti.
Štrumpfovi putem stranice www.smallsmurfsbiggoals.com pozivaju djecu i njihove obitelji da se upoznaju s 'malim' stvarima koje mogu učiniti kako bi pomogli ostvarivanju kvalitetnijeg obrazovanja, zdravlja, čišćeg okoliša ili drugih ciljeva koje smatraju važnima. Kroz zabavnu igru, svatko može odabrati ciljeve kojima želi doprinijeti i stvoriti vlastitog Štrumpfa avatara kojeg može podijeliti s prijateljima kako bi se i oni pridružili inicijativi.
Vrhunac kampanje očekuje se u povodu Međunarodnog dana sreće, koji se obilježava 20. ožujka, a tim će se povodom, dan ranije, u Zagrebu održati svečana premijera nadolazećeg animiranog hita 'Štrumpfovi: skriveno selo'.
'Prava poruka ove kampanje jest da svatko od nas može napraviti promjenu, bez obzira jesmo li veliki ili mali. Podrška Ujedinjenim Narodima i nastavak dugogodišnje suradnje s UNICEF-om čast je i privilegija', izjavila je Veronique Culliford, kćer kreatora Štrumpfova, Peya.
'Djeca su snažni zagovaratelji kada su u pitanju stvari koje direktno utječu na njih. Moramo pronalaziti načine kako ih ohrabrivati da se bore protiv neravnopravnosti i nepravde. Ova kampanja je platforma koja omogućava da se i njihov glas čuje', izjavila je direktorica za komunikacije UNICEF-a Paloma Escudero.
'Filmovi nadahnjuju ljude svih generacija. Nadamo se da će ova kampanja motivirati mlade i njihove obitelji da doprinesu Ciljevima održivog razvoja, kako bi se okončalo siromaštvo, smanjila neravnopravnost i zaštitila naša planeta. Zahvaljujemo Sony Pictures Animation studiju i Štrumpfovima na kreativnoj podršci za ostvarivanje Ciljeva održivog razvoja', poručio je Maher Nasser, voditelj za suradnju u Odjelu za informiranje UN-a.