Umjesto putovanja van Hrvatske, u slobodno smo vrijeme istraživali skrivene kutke Lijepe naše. Najdiscipliniraniji među nama čak su radili i tjelovježbu od kuće. Pandemija nas je u isto vrijeme međusobno udaljila i zbližila, a iz temelja je promijenila i naše kupovne navike.
Iznenada više nije bilo moguće niti poželjno jednostavno otići u supermarket i kupiti namirnice ili kućanske potrepštine - novo normalno podrazumijevalo je nov oblik kupovine. I dok je većini online shopping odjeće bio nešto poznato, online kupovina jabuka, tjestenine ili mlijeka značila je nešto potpuno novo.
Zanimljivo i pomalo neočekivano, Hrvati su objeručke prihvatili ideju dostave - od namirnica i gotovih jela do kozmetičkih preparata i cvijeća - a jedna od najzanimljivijih opcija za online narudžbu i dostavu bila je Glovo aplikacija.
Narudžbe namirnica pomoću Glovo aplikacije od početka pandemije koronavirusa u Hrvatskoj porasle su za više od 300 % u odnosu na vrijeme prije pandemije. Korisnici u Zagrebu pojeli su duplo više mrkve nego oni u Splitu, ali je u Splitu, čini se, salata od svježih krastavaca bila popularnija od mrkve. Usprkos neslaganju u preferencijama vezanima uz salatu, i Zagrepčani i Splićani slažu se u jednome - stanovnici obaju gradova jako vole pivo.
Kada bi se svi burgeri naručeni preko Glova u zadnjih godinu dana stavili jedan kraj drugoga, linija bi bila duga kao cijela Jadranska magistrala, a kada bismo sve pizze koje smo u istom periodu naručili preko Glovo aplikacije poslagali jednu na drugu, dobili bismo toranj visok kao 36 Zagrebačkih katedrala.
Koronavirus nije pojačao samo apetit, već i želju za jačanjem imuniteta. Korisnici Glova tako su tijekom pandemije pojeli 1.500 kg naranči više u usporedbi s razdobljem prije. Jer vitamin C je važan za imunitet!
Svi se sjećamo velike potražnje za kvascem u trgovinama. To je osjetio i Glovo - kvasac je bio jedan od najtraženijih pojmova u aplikaciji početkom pandemije. Od prodanog kvasca u zadnjih godinu dana moglo se ispeći preko 5.000 kruhova.
Osim za naručivanje praktičnih i prehrambenih proizvoda, Hrvati su Glovo koristili i kako bi (p)ostali romantični. Naime, nekoliko tisuća puta je netko nekoga, uz pomoć Glova, razveselio cvijećem u posljednjih godinu dana.
Glovo dostavlja na području Zagreba, Splita, Rijeke, Osijeka, Zadra, Siska, Pule, Karlovca, Velike Gorice, Varaždina i Slavonskog Broda, a svi navedeni podaci su utemeljeni na analizi narudžbi stanovnika navedenih gradova.