Od ekskluzivnih prostora i dekoracija, gastronomije i cateringa, slastica i papirne konfekcije, preko foto, light i video produkcije, svadbenih putovanja i darova do mnogima najvažnijih komponenata - vjenčanice, odijela, obuće i nakita.
Više od 80.000 posjetitelja
Ovaj sajam posebno je privlačan mladencima te njihovoj pratnji zbog velike i kvalitetne ponude, prigodnih popusta te zabavnog programa koji ih prati. U tri dana (17.02.-19.02.) ovog, kako ga mnogi zovu, jednog od najljepših sajmova uopće prođe više desetaka tisuća posjetitelja. Na Expo-u izlaže u prosjeku 150 izlagača, a ulaz, parking i modna revija za posjetitelje su besplatni.
O organizatoru
Organizator ovog sajma vjenčanja je Kreativna komunikacija, tvrtka koja je vlasnik Wedding Cityja - megastorea za vjenčanja, organizator sajmova Wedding Expo i Prom Expo te izdavač časopisa DD magazin. Kao tvrtka specijalizirana za komunikacije primarno su fokusirani na području promocije. Tako su nedavno organizirali prvo 'wedding crashanje' u Hrvatskoj, tzv. upade iznenađenja na svadbe sa celebrityjem. Također su surađivali s produkcijom RTL-ove serije 'Prava žena' na temu vjenčanja te su često pokrovitelji evenata poput aktualnog finala World Top Model. Kroz Wedding City u Hrvatskoj su predstavili odjevni brend Ana Milani, nude tražena imena u svijetu vjenčanica te afirmiraju hrvatski dizajn s domaćim kreatorima.
PR članak