Objavljeno 01.09.2017.

Hrvati: Muževan muškarac je drvosječa, prioritet mu je obitelj, a pere i suđe!

Istraživanje na temu muževnosti pokazalo je da se u Hrvatskoj neki stavovi o muževnosti ipak mijenjaju s godinama - tako većina ispitanika smatra pranje posuđa i brigu o ženskom zdravlju muževnom.

Brije li se pravo muško' ispod pazuha ili ne i može li se muževnog muškarca zateći za sudoperom sa spužvicom za suđe? Istraživanje provedeno u Hrvatskoj u kolovozu dalo je nedvosmislene odgovore.

Većina Hrvata smatra da je muževno prati suđe - čak 54 posto ispitanih, a apsolutno najveća većina složila se oko pitanja je li muževno brinuti o ženskom zdravlju - čak 73 posto ispitanih reklo je 'da'.

Kad se radi o higijeni, većina Hrvata i Hrvatica preferira 'prirodni' izgled, pa 56 posto kaže da brijanje ispod pazuha nije muževno. Iako dlake ispod ruke ne smetaju, čini se da one na licu ne stvaraju naročit efekt – 76 posto ispitanika kaže da muškarci s bradom nisu muževniji od onih bez nje.

Kad se radi o zanimanjima, između građevinara, automehaničara i drvosječe ispitanici su odabrali drvosječu kao najmuževnije. Zanimljivo, o zanimanju programera mišljenja su podijeljena - tako 52 posto muških ispitanika kaže kako se radi o muževnoj profesiji, dok žene u većini (njih 47 posto) kažu kako programer nije muževno zanimanje.

Hrvati da bi bili smatrani muževnim, ne trebaju niti pratiti modu - čak 47 posto ispitanika kaže kako nije muževno slijediti trendove, dok 12 posto ne može ocijeniti. Kad ih se pita o životnim vrijednostima, ispitanici kažu da muževni muškarac prioritete treba posložiti tako da obitelj stavi na prvo mjesto, zatim posao, a tek tada slobodno vrijeme. 

'Ispitivanje o muževnosti naručili smo kako bismo saznali jesu li stereotipi koji se često provlače u javnosti uistinu utemeljeni i razmišljaju li građani Hrvatske stvarno tako tradicionalno. Neke rezultate smo očekivali, dok su nas neki ugodno iznenadili. U našem se poslu često susrećemo s tim stereotipima, jer se bavimo 'muškim' poslom, ali baš zato mislimo da stereotipe treba propitivati' - rekla je Martina Drezga, direktorica tvrtke Drezga, koja zastupa Husqvarnu u Hrvatskoj.

Istraživanje je provedeno u kolovozu, na nacionalno reprezentativnom uzorku.

PR članak





Povezani sadržaj



Komentiraj




Popularno na blogu