Objavljeno 19.10.2016.

Booking.com otkrio trendove ljetne sezone 2016. i sve veću popularnost Hrvatske kao destinacije

Na konferenciji za medije održanoj u Zagrebu Booking.com, globalni lider u povezivanju putnika s najvećim izborom nevjerojatnih smještajnih objekata, podijelio je uzbudljiva saznanja o putovanjima u ljetnoj sezoni 2016. i najavio pilot izdanje Booking Experiences - nove mobilne tehnologije koje će u potpunosti promijeniti način putovanja.


Nakon uspješne ljetne sezone 2016. u Hrvatskoj, podaci Booking.com-a svrstali su Novalju, Crikvenicu, Trogir, Šibenik i Rijeku u pet najbrže rastućih destinacija. S druge strane, tri grada u Hrvatskoj s najviše rezervacija međunarodnih putnika ovog ljeta bili su Split, Dubrovnik i Zagreb. Prosječan boravak gostiju u Hrvatskoj ovog ljeta bio je četiri noći, a među milijunima preporuka koje su ostavili putnici Booking.com-a najviše ih se odnosi na stari grad, plaže, hranu, opuštanje i prirodu. 

Saznanja su  također otkrila i najpopularnije vrste smještaja rezerviranog u Hrvatskoj. Među 48.046 objekata u Hrvatskoj, dostupnih na Booking.com-u, prvo mjesto zauzimaju apartmani, a zatim hoteli i gostinjske kuće. Popularnost apartmana posebno ukazuje na to da je sve više i više putnika u potrazi za lokalnim i autentičnim iskustvima koja su ponajprije dostupna u privatnim smještajnim objektima. 

Osim toga, strane destinacije koje su Hrvati najviše posjećivali ovog ljeta uključivale su Beč, Budimpeštu i Sarajevo, dok su se među domaćim destinacijama vrlo popularnima pokazali Trogir, Rijeka i Zagreb.

Osim saznanja o putovanjima, Booking.com takođerje predstavio i pilot izdanje svog novog proizvoda Booking Experiences. Najnoviji odgovor tehnologije kako bi se otklonila svaka napetost za vrijeme samog iskustva i boravka na destinaciji, Booking Experiences će putnicima omogućiti da otkriju ono najbolje što destinacija nudi, a sve putem mobilnog uređaja. Vaš pametni telefon uskoro će biti svešto vam je potrebno za besprijekorno iskustvo gdje god vas vaša putovanja odvedu.

PR članak




Povezani sadržaj