Kako život funkcionira

Objavljeno 10.11.2017.

Kako biti smirena mama

Mame imaju uvijek pune ruke posla, a sva ta zaokupljenost ih dovodi do iscrpljenosti i nervoze koja na kraju rezultira deranjem na djecu. Koliko god je to razumljivo ipak je potrebno znati kako su djeca djeca i potrebno im je učenje i znanje kroz strpljiva objašnjenja, a ne kroz deranje.

Svi mi težimo miru i sreći, ali što je osoba više zauzeta to se te dvije stvari čine sve dalje. Mir i sreća su izbor koji može biti jako težak kada je osoba roditelj, ali sretna i zdrava mama je ključ sretne obitelji. Zato je potrebno svjesno se odlučiti da prvo mislite na sebe. Samo na taj način je moguće doprinijeti blagostanju djeteta.

Dišite duboko! Prilikom disanja razmišljajte o tome kako dišete jer u stresnim situacijama disanje postaje ubrzano i plitko, a to vas neće dovesti do smirenosti kojoj težite. Kada se obrati pažnja na smireno disanje itekako možete utjecati. Vježbajte na način da sami sebi govorite uđi kada udišete i izađi kada izdišete.

Poštujte svoje osobne granice jer samo vi znate koje su i slobodno idite za njima. Ne možete ucvijek sve napraviti i postići nemoguće, radije zastanite i priznajte si kako ne možete uvijek sve napraviti kako ste zamislile. Probajte i osjetite ćete neizmjerno zadovoljstvo i olakšanje. Priznajte si kako imate granice i pridržavajte ih se, jer je život ljepši kada se pojednostavi.

Svakoj osobi je potreban njen mir zato se savjetuje da inzistirate i zahtjevate svoj mir. Mir i majčinstvo često puta ne idu zajedno jer su majke premorene i trče okolo na okoli, ali usprkos umoru i dalje sve rade.

Odmor od samo 5 minuta može itekako koristiti, a tijelo se može pomladiti na način da pijete vodu i obratite kroz dan pažnju da li imate energetske krize. Čim osjetite umor popijte veliku čašu vode i osjetit ćete pozitivan utjecaj na nivo energije. Izađite na zrak i duboko udahnite, a svakim izdisajem ispuštajte glasne zvukove.

Lezite na krevet sa spojenim stopalima i široko razdvojenim koljenima pa se u tom položaju skoncentrirajte na disanje par minuta i postajat ćete sve opušteniji. Nakon toga počnite brojati unatrag od broja 27, udahnite 27 i izdahnite 27, pa udahnite 26 i izdahnite 26, sve dok ne dođete do nule. Kada dođete do nule počnite buditi tijelo pomičući prste na rukama i nogama nakon čega polako ustanite i nastavite sa obvezama.

Poznato je da je djeci potrebna rutina pred spavanje, ali ona je jednako tako potrebna i nama odraslima, jer je spavanje prvi korak smirenosti i uvođenje rutine pred spavanje je jednako važno kao i spavanje.

Odredite vrijeme kada ćete ugasiti telefon ili kompjuter, istuširajte se i odvojite malo vremena za uživanje u onome što vas opušta, skuhajte si biljni čaj i lezite u krevet. Ukoliko prije spavanja želite čitati, čitajte novine ili knjigu, a nikako pametni telefon jer ekrani loše utječu na ciklus sna.

Svi ovi savjeti su efektni i jednostavni, ali kako bi u potpunosti uspjele biti smirene morate ove korake redovito prakticirati jer će vam vaše dijete jednog dana biti zahvalno na tome.

Za više tema zavirite na blog Ženski svijet.

Ana Zibar





Povezani sadržaj



Komentiraj



Kako život funkcionira je blog koji će vas uvesti u sve dobre, ali i one loše sitnice koje nam život može prirediti. Život je jedan i treba ga živjeti punim plućima, a kako biste lakše kročili kroz njega zavirite u blog Kako život funkcionira.